sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Fiktiivistä faktaa ja toisinpäin

"Alusta asti olen käyttänyt blogien esittelyteksteissä selkeästi ilmoitusta niiden olevan "FIKTIIVINEN TARINA, JOLLE KUITENKIN LÖYTYNEE TOSI ELÄMÄSTÄ TODELLA PALJON YHTYMÄKÖHTIA"
Tai :"FIKTIIVISTÄ FAKTAA JA TOISINPÄIN."
Näillä siis mennään tästä eteenpäinkin."


Tässä lainaus eräästä kirjoittajablogistani. Lainaushan koskee blogeja Onerva ja Jossain kaukana on psykopaatti....


Olen blogien alusta asti tehnyt selväksi kirjottavani fiktiivistä tarinaa. Tätä ei mikään pysty muuksi muuttumaan. Tulla siis väittämään itseään fiktiivisen tarinan esikuvaksi vaatii aikamoista hmm...sanonko mitä.... ;O)

Voisin sanoa, että XXX:n kirjoittamassa kirjassa esitetty huora kuvaa minua. Tai XXX:n kirjassa kuvattu murhamies, on aivan kuin minä.
Niin naurettavia ajatuksia, ettei minulla ole mitään halua tehdä itsestäni enää niin naurunalaista.
Tuo lainaus siis tästä blogistani:
Kirjoittaminen on...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogissani on käytössä kommenttien tarkistus toiminto, joten kommenttisi näkyminen julkisesti saattaa kestää jonkin tovin.
Kiitos kommentoinnistasi!