tiistai 19. helmikuuta 2013

Totuus tulee julki ennen pitkää

Tämähän on mielenkiintoista. Olen jo Enkeli Elisa ja Minttu Vettenranta?? Kuten seuraava minulle sähköpostiin tullut viesti kertoo?:

Joudun varmaan myös siirtämään Onerva-blogin toiseen osoitteeseen, sillä täällä on viime viikkoina ollut ihan liikaa liikennettä, yli 5000 kävijää reilu viikossa. Kaiken lisäksi hakusanat, joilla blogiini on tultu, kuten sanat: "Mira Topp-Pietikäinen"(198 kpl), "Helsingin työväenopisto" (43kpl), TerhiTopp"( 32 kpl),  jne eivät ole niitä sanoja, joilla tahdon ihmisten blogini löytävän. 


Saamani viesti Facebookin kautta:
"
19. helmikuuta 2013 10:57

XXX XXX (XXXX XXXX, sama henkilö). Hämäät ihmisiä kirjoittelemalla usealla eri nimellä blogeihisi, kuten Enkeli Elisa ja Minttu Vettenranta. Ketä kuvittelet hämääväsi XXX XXX?. Sun kirjoitukset on niin törkeitä ja täyttä valetta, voisit verrata kirjoituksiasi lotto voittoon, koska osaat fiktiivisessä tarinassasi kertoa asioista, jotka ovat minun omaisteni elämää, olet kuullut näistä asioisat minulta ja nyt käytät niitä törkeästi mustamaalataksesi minua, ensimmäistä vaimoani ja tyttäriäni. Olisipa todella outoa, että fiktiivisessä tarinassasi osaat noin tarkasti kertoa minun elämästäni. Sun kirjoitukset on tosi ala-arvoisia, olen jo kertonut poliisille yhtymä kohdat omaan elämääni, mistä tulee Onerva ja keitä ovat Helmi ja Lahja, sekä siitä, mikä yhdistää heidät fiktiiviseen tarinaasi, olen myös kertonut paljon muutakin, voit vaan arvailla mitä."
***********************************
Onneksi olen tämän yläpuolella,, enkä alennu mukaan moiseen.

Voin vain ihmetellä, mitähän elämässäni on taas tapahtunut niin suurta, että nämä ihmiset ovaat jälleen kimpussani?
Edellinen käräjöinti oli selvästi taloudellisen edun tavoittelua, mutta tämä? 
Viestin kirjoittajahan on ex-mieheni, jonka vihamielisyys minua kohtaan alkoi siinä vaiheessa, kun uskalsin avaata suuni ja kertoa siitä miten raskasta elämäni oli kun alkoholi esitti suurinta osaa elämässämme.
Ihmettelen suuresti, miten hänkin uskaltaa julkisesti väittää ,että nämä blogikirjoitukseni kertovat hänen ex-vaimostaan ja tyttäristään?
Tuntuu järkyttävältä ajatella, että jonkun todellisen henkilön elämässä voisivat moiset asiat olla totta? Kuten se, että joku kykenisi niin julmasti, kuin Onerva yrittämään hengen ristämistä lapseltaan. Tai, että joku kykenisi väärentämään asiakirjoja siten, että sen avulla aukenisi tie opiskeluun. En voi uskoa moisia väittämiä.
Itse en ilkeäisi koskaan moista väittää, sillä tekstini ovat kovasti arvelluttavia ja kertovat melkoisista ongelmista, joissa ja joiden kanssa Psykopaatti tai Onerva elää.
Toisaalta, olen jo esittelytekstissä kertonut, että mikäli kirjoitukseni alkavat tuntua liian tutuilta, on syytä vilkaista peiliin. jotkut ehkä voivat tämän ottaakin liian vakavasti, vaikka kyse on "ei tiukkapipoille" tarkotetusta tarinasta.

Olen itse elänyt hirvittävän elämän, vainon ja ahdistelun keskellä. Olen kolme vuotta tehnyt selviytymistyötä, selvitäkseni tuosta helvetistä, jossa  elin. Onneksi oli olemassa heitä, jotka välittivät, kyselivät ja tarkistivat aamuisin, olinko kunnossa, ettei minulle ollut tapahtunut mitään jne....

Tiedän todellakin mitä on elää pelko-helvetissä.
Ex-mieheni  uhkailut viestissä siitä, mitä hän on poliisille kertonut, eivät minua liikuta enää suuntaan eivätkä toiseen. Tiedän täysiin, mihin hän kykenee. Kertomukset voivat olla vain ja  ainoastaan lisää valheita. Noita samoja valheita, joita minulla on hänen paperille kirjaaminaan antaa lisää. Katkeran ihmisen valheet olen jo kokenut kertaalleen. Onneksi ne eivät aikoinaan menneet läpi minut hyvin tunteville.

Mitä tulee tähän viime aikojen pyöritykseeni, toivon sen edesauttavan suuresti tulevan kirjani julkaisukynnykseen, että tulen saamaan tarpeeksi huomiota sen julkaisua ajatellen. 

Toivon, että tämä tapaus tulisi ylittämään uutiskynnyksen siten, että blogikirjoitukseni saisivat enemmän julkisuutta mm. lehdistön kautta, silloin tietäisin olevani kehittynyt kirjoittajana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogissani on käytössä kommenttien tarkistus toiminto, joten kommenttisi näkyminen julkisesti saattaa kestää jonkin tovin.
Kiitos kommentoinnistasi!